FANDOM

Ten artykuł jest w edycji i ktoś właśnie zrobił sobie przerwę. Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Cquote1.png It's fucking magical or something!Cquote2.png
– Dewiza i okrzyk bojowy Federacji

Zjednoczona Federacja Planet – sojusz militarny zawiązany przez Ziemię i Sallsico w 2033 roku. Od tamtego czasu do Federacji dołączyły nowe planety członkowskie. Ma on na celu zgromadzenie wielkiej floty, pozwalającej na wspólne pokonowywanie wrogów i zaprowadzanie porządku w znanym nam kawałku galaktyki.

WymaganiaEdytuj

Aby dostać się do ZFP trzeba:

  • przetrwać rok próbny bez poinformowania nacji o ZFP, począwszy od daty odkrycia.
  • nie atakować planet członkowskich ZFP, ani planet posiadających status formto.
  • posiadać flotę gwiezdną, liczącą minimalnie 50 nowoczesnych statków bojowych.
  • nie popierać Piratów Gwiezdnych i tępić ich przejawy.
  • spełnić wsyztskie punkty tej ustawy.

Stosunki międzyplanetarneEdytuj

Planety członkowskieEdytuj

Do ZFP przynależą następujące planety:

  • Ziemia – planeta założyciel.
  • Sallsico – planeta współczłonkowska.

Planety o statusie formtoEdytuj

Nuvola apps important blue.svgGłówny artykuł: Status formto

Status formto otrzymująplanety bliskie, lub potrzebne ZFP, a niespełniające wymogów żeby je przyjąć. Status oznacza ochronę przed atakami i wspomaganie w rozwoju technologicznym. Są to głównie:

WojnyEdytuj

Aktualnie ZFP prowadzi głównie wojnę na Iwan'ie. Najsłynniejszą wojną była jednak Wojna o Iris z 2099 i 2100, zakończona spektakularną klęską wojsk ZFP i ich sojuszników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki