FANDOM

Insekty2126

Dobre Insekty w roku 2126 (LEGO Insect). Pierwszy szereg od góry to pomocnicy, łucznicy i kapłani. Drugi to mistrzowie, Alena Waznikowa, Gevar Depoth, i Markh. Trzeci, rycerze, to Kabar Katosz, Daranij Jin-Wan, Wader Jeyson i David Grayseen. Czwarty, uczniowie, to Grank Redac, Azar Tren, Rasilnij Re'van Depoth, Karina Put'reanowa, Kraden Tovan, India'mat Jakonse i Hara Katrewanowa. Rzędy (bez wliczania pierwszego szeregu) to pary mistrz-uczeń.

Zakon Insektów - ugrupowanie, którego część chciała przeszkodzić Nonsensopedii i wojskom Kabara Katosza i Kakrisa Kastlimowicza w wygraniu wojny pod Putinnove. Królem dobrej części Zakonu jest Markh Kadero Dapoth, złej był mjr Sucharski (nie mylić z majorem Henrykiem Sucharskim). Obecnie działa tylko część dowodzona przez króla Markha.

Historia Edytuj

Początki Zakonu sięgają legend pharsenusjańskich. Na tej właśnie planecie założono go. Z początku siedzibą Insektów było Herni Serghnil, które upadło pod atakiem Hvarrów. Samo słowo „Insekt” wywodzi się z języka pharsenusjańskiego i w oryginalnej formie (Inskyihtkht) oznacza „Strażnik”. Teraz Insekty mieszkają w świątyni.

Znakiem przyjęcia do zakonu jest kielich. Podczas koronacji w dobrej części w kielichu otrzymuje się kryształ królewski.

Do dobrej części należą ludzie i żywi Nglumtrumowie, do złej należały szkielety obydwu ras. Członkowie Zakonu posiadają moce przenoszenia przedmiotów za pomocą umysłu.

Lucznik-insektow

Łucznik Insektów

Uczniów mogą przyjmować i rycerze, i mistrzowie. Uczeń króla zostaje jego następcą, przyjmując jako drugie nazwisko Depoth. Zakon ma zawsze jednego kapłana, kilku łuczników i pomocników, którzy nie są członkami Insektów, ale wspomagają ich w walce.

Moc Insekty pobierają z minerału – prataminery. To właśnie złoże prataminery uratowała złe Insekty od śmierci na IRCu Nonsensopedii, zamieniając je w szkielety. Złe Insekty chciały użyć prataminery do nieśmiertelności na polu bitwy, ale Kabar Katosz zniszczył łatwopalny minerał i zabił tym samym wszystkie z nich. Moc i ciało członkowie Zakonu regenerują na specjalnych krzesłach zbudowanych z prataminery, w swoich centrach refleksji.

W sierpniu 2127 podczas nauki teleportacji w Świątyni Insektów nastąpiło nieudane przeniesienie, w wyniku czego częśc członków zakonu, w tym król Kadero, Kabar Katosz oraz Gewar Zewara, zaginęła. Obecnie p.o. króla jest Alena Wazhnikowa, która została jednak porwana podczas ataku na siedzibę zakonu 8 grudnia. Odnaleziono ją 3 dni później w kapsule orbitującej wokół Pharsenusu. Reszta informacji jest poufna. W tej chwili w Zakonie działają Alena Wazhnikowa, Azar Tren, Karina Put'reanowa, Rasilnij Re'van, Granc Redac, pharsenusjański kapłan Indare Mykliv'te oraz łucznik Mark Smith.

Kryształy Edytuj

  • Uczniowie - brak, dzielony z mistrzem
  • Rycerze dobrej części - niebieski bądź zielony
  • Mistrzowie dobrej części - złoty
  • Rycerze i mistrzowie złej części - zielone, czasem czerwone
  • Król dobrych Insektów - przezroczysty (króla Zathewwa I) oraz mistrzowski
  • Król złych Insektów - mistrzowski

Broń Edytuj

  • Uczniowie - noże, srebrne miecze
  • Rycerze - szable, miecze
  • Mistrzowie dobrej części - szable, miecze
  • Mistrzowie złej części - długie, ciemnoszare szable a'la mjr Sucharski

Centra Refleksji (powszechnie znane jako McDrive'y) Edytuj

Każdy członek zakonu musi zbudować własne centrum refleksji - miejsce, w którym ma swoje krzesło regeneracyjne oraz kryształ czy kielich. Uczniowie współdzielą swoje centra z mistrzami.

Moce Edytuj

Chair Down Force
Najłatwiejsza moc zakonu. Można nią przewracać krzesła, stoły i fotele.
Insect ForceS
Charakterystyczna moc, którą otrzymuje się wraz z nominacją na rycerza. Pozwala przenosić przedmioty, przy większych możliwościach korzystania z Forces, również rozrywać.
Fly Force
Pozwala latać.
Light Force
Najlepsza z Mocy. Generuje z kryształu światło, które używa energii przeciwnika do regeneracji. Częściej spotykana wśród dobrych Insektów.
Protect Force
Protect jest mocą zawartą w kratach antymagicznych, niemożliwą do przyswojenia przez żywą istotę.

Astronomia Edytuj

Jak się okazało, już wiele tysięcy lat temu Insekty miały bardzo rozwiniętą wiedzę astronomiczną. Prawdopodobnie ok. roku 2300 p. n. e. wiedziały o życiu na Ravazanecie i istnieją podejrzenia, że nawiązały kontakt z Nglumtrumami. Wiadomo również o ich bogatej wiedzy na temat budowy galaktyki.

Pary mistrz-uczeń w 2126 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki