FANDOM

Wojna w Nonsensopedii 2126 - wojna, która rozpoczęła się 12 sierpnia 2126 r. atakiem nonsenowych Inkluzjonistów na nonsensowych Delecjonistów.

GenezaEdytuj

Konflikt między inkluzjonistami a delecjonistami trwa niemal od zawsze. Od końca wielkiej wojny konflikt ten narastał coraz bardziej.

PrzebiegEdytuj

PoczątekEdytuj

12 sierpnia 2126 r. o 2:36 wojska Inkluzjonistów dowodzone przez fedlemarszałka Kapitana Bombke zajęły wszystkie wieżowce Wikia. O 3:12 na Putinnove spadły bomby dywizjonu 5A, którym dowodzi Mrówa II Wielki. O 14:30 odbyła się narada dowódców w sprawie dalszych działań.

Porwanie JasnowidzkiEdytuj

O 15:40 wojska delecjonistów zajęły dom Jasnowidzki I i aresztowały ją. Została osadzona w Twierdzy Hopsdorf, gdzie oczekuje na proces.

Podpalenie domu BombkiEdytuj

O 20:45 wojska delecjonistów podeszły pod dom Bombki190 i podpaliły budynek. Pożar został ugaszony szybko, jednak sam mieszkaniec zniknął. Poszukiwania zakończono o 20:58, gdyż okazało się, iż Bombka został także aresztowany.

Ofensywa delecjonistówEdytuj

O 21:00 rozpoczęła się ofensywa delecjonistów. Aresztowano Milianusza II i MrowęII Wielkiego. Dowództwo nad armią przejął Karl Serler. O 21:20 inkluzjoniści podpisali kapitulację. Aresztowano pozostały sztab.

NastępstwaEdytuj

Zobacz osobny artykuł : Proces w Putinnove

O godz.21:10 prokurator Lexi Harp otrzymała zadanie sporządzenia aktu oskarżenia przeciw : Bombce, Mrowie II, Jasnowidzce I, Milianuszowi II oraz kilku innym członkom sztabu inkluzjonistów (choć - jak się okazało - nie tylko, tu o tym także napisano).

Kontratak z podziemia Edytuj

14 sierpnia o 11:23 grupka harcerzy dowodzonych przez hm Rysława Nornickiego wysadziła górne piętra siedziby Wikii, na których swoje biura posiadali VSTFowie. W ataku zginęło 12 staffów i 2 VSTFów. Do niewoli trafił Misiek95, który jest przetrzymywany w apartamentowcu "Victory" (stojącym obok podpalonego budynku).

Tego samego dnia o 17:48 grupa żołnierzy rozpoczęła obleganie Twierdzy. W ten sposób wymuszają oddanie kolejnych Administratorów. Na chwilę obecną trwają rozmowy na ten temat, czy ich uwolnić. Potwierdzenie o uwolnieniu ma się pojawić o 19:00.

StratyEdytuj

  • Inkluzjoniści:
    • 21 zabitych (liczba niepotwierdzona)
    • 109 rannych
    • 30 wziętych do niewoli
  • Delecjoniści:
    • nieznane, około 20
    • nieznane, około 50
    • nieznane, około 40

Więcej z Fandomu

Losowa wiki