FANDOM

Ten artykuł potrzebuje grafiki.
Jeśli możesz – znajdź jakąś odpowiednią.
Noia 64 apps iconthemes

Wieżyczka CV3 – mikrotwierdza budowana jedynie w celu eksportu na Chezzin w latach 2103-2107. Ma za zadanie pilnować granic państw sprzymierzonych z Aldonor'e, przed atakami Shitoopu i Kroobu, w miejscach, gdzie ludzie nie mieli zamiaru wysyłać żołnierzy, lub nie miało to sensu. Każda wieżyczka CV3 jest obsługiwana przez 4 cambtonów, mających łącznie 20m2 powierzchni mieszkaniowej i 20m2 powierczhni służbowej, służącej do zarządzania funkcjami działa. Koszt jednej wieżyczki wynosi 12 milionów wiki.

Wewnątrz wieżyczka składa się z:

  • mostku, na którym znajdują się operatorzy wieżyczki.
  • piętra mieszkalnego, służącego jako miejsce odpoczynku między wachtami i spichlerz.
  • generatorów i silniku jądrowego, zasilających działa laserowe i systemy.

Na zewnątrz, wieżyczka posiada:

  • pierścień laserów - teleskopowo wysuwające się lasery nad i pod oknem kokpitowym.
  • laser przeciwlotniczy, strzelający bardzo długą, ale cieniutką wiątką lasera, mogącą jednak wysadzić wrogie akutto.
  • okno kokpitowe, odbijające wiązki laserów i dostosowywujące ilość światła wpadającego do kokpitu. Dzięki odpowiedniej fali elektronów, można sprawić, aby nie można było przez nie zobaczyć wnętrza.
  • wietracz, wkręca się w glebę na głębokość 30m, po czym wypuszcza wiele teleskopowo ukrytych odgałęzień, nie pozwalających na wyciągnięcie wieżyczki z podłoża. Można jednak wyjąć go za pomocą komendy wydanej z mostka.
  • gąsiennice, zapewniające mobilność, w wypadku np. przesunięcia granic.

Wieżyczki umiejscowione na granicy każdego kraju graniczącego z Shitoopem, oraz otaczają każdą stolicę każdego sprzymierzonego z Aldonor'e państwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki