FANDOM

Ten artykuł został uznany za dobry.
Możesz go czytać bez obawy o znudzenie.
DA.svg
Thor.jpg

Thor 301

Thorziemska, militarna maszyna krocząca produkowana od 2125 roku. Ma 9 metrów wysokości, 5,5 szerokości. Budowany jest z tytanu, a w niektórych miejscach jest wzmacniany magmanem i niewielkimi tarczami siłowymi.

UzbrojenieEdytuj

Na "ramionach" ma zamontowane działa strzelające metalowymi pociskami wysokiego kalibru. Takie same na barkach. Na bokach ma zamontowne po 6 wyrzutni jonowych i po 1 haubicy plazmowej. Jest tak grubo opancerzony, że może zgniatać wrogów "nogami" (a waży 280 ton, więc boli). Ze wzglądu na wielkie koszta, a jednak – niską jak na nie efektywność.

UżycieEdytuj

Thory zostały przewiezione w sporej ilości (62 sztuki) na Iwan, gdzie są używane do walki z tubylcami (oddziały POP okazały się nieskuteczne). Znajdują się one w opancerzonej kolonii Oppust, z której wyruszają na misję i eskortują olbrzymie maszyny budowlane. Wprawdzie lud zamieszkujący Iwana jest prymitywny i nie posiada nawet dalekosiężnej broni palnej, ale i tak udało im się zniszczyć jeden egzemplarz, tworząc minę z dużej ilości naturalnego prochu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki