FANDOM

Pastarafianizm – religia wyznająca Latającego Potwora Spaghetti. Istniała od zawsze, bo od zawsze istnieli ludzie nabijający się z innych religii więc wymyślili sobie własną z „głupią” nazwą. Jednakże w 2006 roku otrzymała miano oficjalnej religii wraz z wyprodukowaniem Żywego Spaghetti przez firmę FSM Makers. Jego założenia są proste – pewna pijana latająca kulka Spaghetti stworzyła Wszechświat i tak dalej. Jak w każdej religii jest tu coś takiego jak Sąd Ostateczny. Pastarafianizm bardzo szanuje swoje kobiece wyznawczynie, co jest rzadko spotykane w innych religiach.

ObrzędyEdytuj

Wiele ludzi przechodzi na pastarafianizm, ponieważ nie wymaga on wiele od wiernych. Istnieje świątynia, ale nie trzeba jej odwiedzać. Bardziej pobożne pastarafianki przyjeżdżają jednak do niej aby dokonać świętej ceremonii Sosiozy. Nie jest ona obowiązkowa, ale przyjemna dzięki czemu wiele kobiet odprawia ją codziennie.

ŚwiątyniaEdytuj

Nuvola apps important blueGłówny artykuł: Wielka Świątynia Latającego Potwora Spaghetti

W universum znajduje się jedna duża planeta na uświęconej planecie Sallsico. Ma ona kształt jaskini zbudowanej z wielkich kawałków makaronu. Ze ścian, sufitu, podłogi i dachu wytryskają fontanny sosu dającego temu miejscu niepowtarzalny wygląd. Oryginalność temu miejscu nadają także kobiety odprawiające tutaj Sosiozę.

Znani wyznawcy Edytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki