FANDOM

Valkyrielanding

Lądowisko przyjmujące pojazd Valkiria

Oppust – kolonia założona przez Zjednoczoną Federację Planet w 2125, aktualnie zarządzana przez ambasadora Killroner'a, w celu ułatwienia i ustabilizowania manewrów wojskowych na Iwan'ie. Zamieszkiwana jest przez około 14000 ludzi, z czego 95% stanowią żołnierze, oraz około 500 pharsenusian, w większości naukowców i constrzelców. Uznawana jest za najbardziej rozwinięty i najlepiej wyposażony obiekt militarny nie znajdujący się na Ziemi, o powierzchni większej niż 2km2.

BudowaEdytuj

Każda dzielnica ogrodzona jest metalowym ogrodzeniem o wysokości 10 metrów posiadającym bramę równoległą do jednej z bram głównej. Każda z bram połączona jest drogą prowadzącą od narożnika pentagonu, do centrum

OppustPlan

Plan koloni

Systemy obronneEdytuj

Ma kształt pentagonu, o długości boku 2 km. Istnieje 5 bram leżących w narożnikach, każda jest na tyle wielka, żeby przepuścić olbrzymie maszyny górnicze i budowlane. Oppust jest otoczony murem grubości zewnętrznej 2 metrów, krótkim tunelem strzelniczym, oraz metrowym murem wewnętrznym. Mur ma wysokość 9 metrów i mieści 3 piętra dla strzelców ręcznych. Na górze muru znajdują się działka laserowe ustawione co 75 metrów. Cały kompleks otoczony jest polem siłowym A, niwelizowanym w niektórych miejscach.

Za murem znajdują się rzędy wyrzutni jonowych CDCJ-1, strzelające śmiercionośnymi strumieniami jonów. Tuż za nimi znajdują się hangary do maszyn wojskowych, oraz wielkie lądowiska dla pojazdów powietrznych lub międzyplanetarnych.

Dzielnica rolniczaEdytuj

Dalej znajdują się plantacje owoców i kopalnie pre-surowców do RESSURVIT. Głównie uprawiane są tam drzewka larriconowe, tofginy i sdoolginy. Ponadto hoduje się tam fprofoany, z moonin'skiego grubonogi.

CentrumEdytuj

W odległości 300-200m od miasta znajdują się magazyny i składy surowców. Znajdują się tam też niewielkie lądowska przeznaczone dla transportowców.

W centrum kolonii znajduje się Centrum Dowodzenia otaczane przez koszary i budynki mieszkalne. Otoczone jest dodatkowym polem siłowym, tym razem B.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki