FANDOM

Aquachicago071209closeup.jpg

Nonsensopedia - wieżowiec na ulicy Humorystycznej w Putinnove, bezpośrednio połączony z głównym wieżowcem Wikii. Jest główną fabryką rasizmu.

BudowaEdytuj

Gdy Angole sobie wymyśliły, że trzeba stworzyć zbiór śmiesznych kartek, ulotek, książek zbudowały wielki budynek, nazwany potem Uncyclopedią. Rósł do góry coraz szybciej, aż zobaczono go w Polsce. Trochę ludu się zebrało i zorganizowano wyjazd do państwa Internet, gdzie w mieście Wikia zbudowano polską wersję wieżowca.

Zdarzały się wypadki, niektórzy budowniczy przypadkowo zrzucali dzieła, które po prostu walały się w gigantycznych pomieszczeniach (kategoriach). Niektórzy także sami spadali z wysokości.

Teraz budynek polski ma 98 pięter, znacznie więcej kategorii i 100 tysięcy (na sierpień 2126) dzieł o humorystycznej charakterystyce. Piętra są ciągle budowane.

WyglądEdytuj

DrzwiEdytuj

Nonsa ma drzwi wiecznie otwarte. Wchodzą do niej czasem wandale, a z uwagi na słabych ochroniarzy w godzinach nocnych nie da się ich wykryć na wejściu.

Drzwi są szklane, oczywiście i przesuwane.

OknaEdytuj

Okna to już inna bajka. Przez nie wyrzuca się wandali, bełkociarzy i prywaciarzy, czasem zbyt brutalnie. Okien jest 7 razy więcej niż pięter. Przypadkowo zdarzały się wypadki, gdy Właściciele czy też Zbieracze I Pisarze Dzieł (ZIPD) wypadali przez nie.

Stała budowa?Edytuj

Nonsa jest stale budowana. Na tysiąc dzieł przypada jedno piętro. Jeśli liczba dzieł się zmniejszy z np. 10 tysięcy do 9 tysięcy, to 10 piętro jest puste.

UstrójEdytuj

Nonsa to budynek, jest jednak adminowana. Na samej górze są biurkoraci... Biurokraci. Są oni po to, by ludzie z Budynku Społecznego mogli się przenosić na wyższe piętra, o czym będzie potem.

Tuż pod nimi są Admini. Zgryźliwi, uparci, wredni. Ale bez nich budynek by się zawalił, więc prawie nigdy im się o tym nie mówi. Czasem trafią się jednak tacy, z którymi da się dogadać i pogadać zresztą też.

Dalej byli ANC, tylko do wyrzucania na Śmietnik idiotycznych i nieśmiesznych dzieł, jednak Lud, Admini, Biurokraci i cała reszta się obrazili na ANC-ów i także ich wywalili na Śmietnik, jak to ANCe robili z tekstami.

Potem są ninja. Nikt o nich właściwie nie wie, i niech tak zostanie.

Później Bałwanki. Jak ktoś będzie pisać po dziele, to mogą wymazać tę zmianę, a jeśli było ich więcej i zrobił je jeden ktoś, to mogą cofnąć wszystkie zmiany przez niego zrobione.

A pod nimi jest Lud. To ostatni o zarejestrowanych kontach w Budynku Społecznym. Właściwie, to generalnie są od pisania po dziełach, nie zajmują się ustrojem za bardzo i często znikaja po jednej zmianie.

I na samym dnie są IPki. Z założenia mają te same uprawnienia do zmian w dziełach co Lud, ale są ignorowani i się za nimi raczej nie przepada. Dzielą się na wandali, bełkociarzy, prywaciarzy i pisarzy, bardzo rzadkich.

Budynek SpołecznyEdytuj

Tuż obok Nonsy stawiono Budynek Społeczny, w którym mieszka mniejsza część Nonsensopedystów (większość kwateruje się w apartamentowcu „Victory”).

Luksusowe Apartamenty BiurokratówEdytuj

Na samym szczycie Budynku. Prowadzi do nich przeszklona winda ze złotymi wstawkami. Ich mieszkania są generalnie wygodne i bardzo luksusowe, ale często mają mało czasu by w nich przesiadywać. W wyposażeniu sypialni (bez opisywania spraw bardziej wedle stylu, m.in. kolor czy wielkość):

  • Łóżko dwuosobowe + łóżko jednoosobowe dla gości.
  • Lustro pozłacane.
  • Szafa. Duuuuża.
  • Drugie lustro, ale wysadzane klejnotami.

W wyposażeniu salonu:

  • Stół szklany.
  • 12 krzeseł dla Adminów i 4 dla gości.
  • Telewizor 1000 kanałów.
  • Trzy sofy. A jakże, by wszystkich zmieścić!
  • Telefon.
  • Radio z wejściem USB.
  • Laptop, kamerka internetowa, myszka, ładowarka, drukarka.

Wyposażenie łazienki jest wedle gustu, nie będziemy go opisywać.

Kuchnia zaś to:

  • Pojemna lodówka z wejściem USB.
  • Kuchenka mikrofalowa.
  • Kuchenka gazowa.
  • Blat, ile to się wybiera.
  • Stolik barowy.
  • Barek z zapasem alkoholu.

Apartamenty AdminówEdytuj

Admini mieszkają piętro niżej. Ich pokoje są mniejsze. Właściwie, ich wyposażenie jest podobne, ale jest mneijszy wybór tkanin czy kolorów lub struktur: Sypialnia:

  • Łóżko dwuosobowe.
  • Lustro posrebrzane.
  • Szafa średniej wielkości.
  • Lusterko podręczne.

Salon:

  • Stół (metalowy, nowoczesny albo też tradycyjny, drewniany).
  • 12 krzeseł dla Adminów.
  • Telewizor 500 kanałów.
  • Jedna ale duża sofa.
  • Telefon.
  • Radio z wejściem USB.
  • Laptop, ładowarka, drukarka.

Co do łazienki, jak wyżej. Kuchnia:

  • Lodówka średniej wielkości.
  • Mikrofalówka.
  • Kuchenka gazowa.
  • Blat, ile to się wybiera.

Wygodne Pokoje BałwankówEdytuj

Tak, Bałwanki też mają swoje pokoje! Jednak tu już nie ma apartamentów, niestety. Mieszkają oni tuż pod adminami (bo ninja mieszkają tak jak Bałwanki).Wyposażenie dużego pokoju o wszystkich (poza łazienkowymi, łazienki tak jak u Adminów, do wyboru, jak się chce.) zastosowaniach:

  • Rozkładana wersalka.
  • Lustro nad komodą pełniącą funkcje szafy.
  • Laptop.
  • Stolik.
  • Cztery krzesła.
  • Telewizor 100 kanałów.
  • Mikrofalówka.
  • Mała lodówka.
  • Jeden blat.
  • Telefon.
  • Radio.

Pokoje LuduEdytuj

Lud ma swoje pokoje na parterze. Mieszkają po trzy-cztery osoby w kwaterze. Wyposażenie dość ubogie:

  • Cztery łóżka jednoosobowe.
  • Jedna sofa.
  • Dwa lustra.
  • Cztery komody o funkcjach szafy.
  • Stolik.
  • Cztery krzesła.
  • Telewizor 50 kanałów.
  • Mikrofalówka.
  • Maleńka lodówka.
  • Telefon, radio, cztery laptopy.

Łazienki wspólne, na korytarzu.

A IPki?Edytuj

IP-ki nie mieszkają z nami, mają własne przytuliska w państwie Internet.

DostępEdytuj

Czasem, gdy ludzie nie chcą do nas przyjeżdżać, organizujemy wyjazdy po innych miastach Internetu. To właśnie jest nasza duma. Dzięki temu niektórzy przychodzą na chwilę, a zostają na dłużej. Chcemy w ten sposób zdobyć ludzi inteligentnych i o poczuciu humoru. Analfabetom i bełkociarzom mówimy wielkie NIE!

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki