FANDOM

Mrówa II Wielki - (ur. 29 maja 1996 r., zm. 1 lipca 2085 r.) kolejny członek dynastii Mrów. Syn Mrówy I. Otrzymał przydomek Wielki za wielkie zasługii dla Ziemii i Domo-Kun-Kuna.

HistoriaEdytuj

Jako dziecko był elitarnym wojownikiem w Nonsensopedii. W zamian za wielkie zasługi i tępienie wrogów Nonsy został skazany na tygodniową banicję przez Niedźwiedzia95 w 2010 roku. Po tym czasie zdradził Nonsensopedię - przeniósł się na Uncyclopedię i założył Zakon Inkuzów dążący do zmienienia rządów i stylu sprawowania władzy na Nonsensopedii. Nie udało mu się to, ale tradycja Zakony była przekazywana z pokolenia na pokolenie i doprowadziła do Wielkiej Bitwy o Nonsensę w 2073 roku.

W 2023 założył park rozrywki Tolkienland, który później (a dokładnie w roku 2031) drogą podbojów uzyskał miano państwa o ustroju monarchistycznym. Z czasem stało się to wielkim krajem.

Był Antypatriotą i nienawidził Polonii, przeniósł się do USA, gdzie znacznie polepszył stosunki z innymi krajami, wzmocnił ofensywność gwiezdną Ziemii i dał Wojsku Amerykańskiemu 1 kaszka. Otrzymał Order Zasług.

W 2042 urodził mu się syn, nazwany Mrówą III. Poleciał wtedy na Domo-Kun-Kun i wprowadził zmiany w stylu życia kaszków. Od tej pory jadły mniej Ziemian, aczkolwiek pozwolił im na większe masakry raz na sto lat. Jej przykładem była Masakra w Naramai.

W 2079 zrzekł się praw do tronu Tolkienlandu.

Zmarł w 2085 podczas małej bitewki z Nonensopedystami.

Poprzednik
brak
Król Tolkienlandu
2031-2079
Następca
Mrówa III

Więcej z Fandomu

Losowa wiki