FANDOM

Ten artykuł został uznany za dobry.
Możesz go czytać bez obawy o znudzenie.
DA.svg
Markh.jpg

Markh Depoth

Markh Kadero Depoth (ur. 3 grudnia 2095) – słynny król Insektów, uczeń Gevara Zawary, główny dowódca wojsk Insektów w wojnie putinnovskiej. Wg plotkarzy Markh Kadero to ta sama osoba, co Izrael Kaaderon Izaakowicz.

Biografia Edytuj

Markh zostaje Insektem Edytuj

Markh został Insektem w wieku 5 lat. Wtedy przydzielono go do mistrza Gevara. Trening Markha przebiegał spokojnie, w Świątyni na Pharsenusie, z dala od niebezpieczeństw wojny na Ziemii, Axyvsonie i Ravazanecie.

Porwanie Gevara Edytuj

Jednak, w 2111 Gevar Depoth jako król Insektów został pojmany podczas bitwy z siłami złego Zakonu. Przetransportowano go do kwatery majora Sucharskiego. Major nie wiedział jednak, że mistrzyni Alena Waznikowa stoi po stronie Depotha. Wezwała ona Markha, który uratował swojego mistrza.

Dalsze losy Edytuj

Nic szczególnego się potem nie zdarzyło, poza tym, że Kadero został awansowany do rangi mistrza i zastąpił Gevara na stanowisku króla. Szkolił ucznia, Rasilnija Re'vana. Jest on obecnie rycerzem i zastąpi Markha na stanowisku króla w 2129.

Podróż na Ziemię 2126Edytuj

2 czerwca 2126 r. otrzymał oficjalne zaproszenie od ziemskiego Derranu. 22 czerwca o godz. 7:00 Markh wraz z kilkunastoma innymi osobami oraz grupą Phrasenusjan rozpoczął trwającą 13 godzin podróż na Ziemię. Został tam ciężko ranny w zamachu, po czym wrócił na Pharsenus. Miał na Ziemi przebywać do 4 lipca.

2099-2111
Gevar Zawara
Pojedynek 003.jpg Król Dobrych Insektów
2111-pp. 2129
Pojedynek 003.jpg Prawdopodobnie w 2129 zastąpi go Rasilnij Re'van.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki