FANDOM

Lilian Potto (ur. 3 maja 1954) - babcia Jasnowidzki I. Po ślubie na nazwisko miała "Chiaroveggente", choć używała go dopiero od 76.

Kariera krawieckaEdytuj

W wieku 15 lat Lilian została krawcową w jednej z podopolskich miejscowości. Zasłynęła, gdy w 1972 roku uszyła suknię dla popularnej wtedy aktorki Agaty Muszkieter. Przez dwa lata trafiłały do niej zlecenia uszycia sukien dla przeróżnych, często istotnych i znanych ludzi. Karierę przerwała, gdy w 74 urodziła jej się córka Ewitte. Zamieszkali w Opolu.

Późniejsze losyEdytuj

Ewitte Chiaroveggente była jej i jej męża, Edwardo, córką. Mała rosła szybko, a Lilian została krawcową w Opolu. Nie wiodło jej się jednak zbyt dobrze, także z uwagi na owiane złą sławą nazwisko. Ród Jasnowidzów wywodził się bowiem z Włoch, a co włoskie, to faszystowskie. Dlatego pracowała potem jako sprzedawczyni w galerii handlowej.

W 2010 roku jej syn, 30- letni Pablo wyszedł za Barbett, z którą mieli córkę Michel.

Powrót do chwałyEdytuj

W 2017 roku napisała krótką, ale piękną książkę o życiu w małej miejscowości, obalając mity dnia codziennego w takiej wiosce. Gdy zrozumiała, że ma szanse zaistnieć na scenie pisarskiej, spod jej pióra wyszły między innymi "Wnuczka na odległość" i "Ciężar zapomnienia". Pisała głównie powieści dramatyczne, ale zdecydowanie najlepszym dziełem był kryminał "Przyszłość w zamknięciu", o nutkach science-fiction.

W stanie hibernacji od roku 2100, planowane odmrożenie 16 lipca 2130.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki