FANDOM

Wugar

Korniela Wugar jako Lois Lane w filmie Superman 5

Korniela Wugar, właściwie Korniela Bieber (ur. 7 stycznia 1995, zm. 8 lipca 2031) – polska aktorka, która stała się sławną jako żona Justina Biebera.

Życiorys Edytuj

Korniela Wugar urodziła się 7 stycznia 1995 w Warszawie jako Kornelia Wagarska, córka Anny Kwak oraz Dariusza Wagarskiego. W 2009, jako uczennica Gimnazjum nr 232333 w Warszawie wdała się w porachunki z Karolem Dresickim, synem ówczesnego szefa mafii prószkowskiej. Była zmuszona wyprowadzić się z rodzicami do Krakowa, gdzie (pod zmienionym nazwiskiem) nawiązała znajomość z przebywającą tam wówczas Aleksandrą Jasnowidzką. Od niej dowiedziała się o Latającym Potworze Spaghetti (którego została wyznawcą) oraz Nonsensopedii.

JustinKorniela

Korniela z Justinem podczas podróży poślubnej na jachcie.

W 2010 pojechała na II Zjazd Nonsensopedii „Waleriany 2010”. Trzeciego dnia Zjazdu wyszła na moment do lasu podziwiać naturę i została porwana przez Telefona, który okazał się być Karolem Dresickim. Zamieszkała z nim w podwarszawskiej willi jako jego dziewczyna. Przełomem w jej życiu był rok 2011, kiedy po raz pierwszy spotkała 17-letniego Justina Biebera. Wraz z nim uciekła z rezydencji Telefona, oraz, po załatwieniu obywatelstwa uzbeckiego[1] wzięła ślub. Tego samego roku w magazynie „Playboy” ukazały się jej nagie zdjęcia, w czego wyniku kościół katolicki oficjalnie potępił postępowanie Kornieli oraz „obdarzył” dziewczynę ekskomuniką. W 2012, wskutek końca świata straciła słuch. W tajemnicy przed mężem wciąż wyjeżdżała na spotkania Nonsensopedystów. W 2014 urodziła córkę – Miley Aleksandrę. Wkrótce przeprowadziła się z mężem do Ważaru, gdzie zamieszkali w nadmorskiej rezydencji. W 2017 rozpoczęła karierę aktorską. Zagrała między innymi w filmie Superman 4 (jako Lois Lane) wraz z Michaelem Fisherem oraz w hicie kinowym zUo (jako Aga Lasecka, morderczyni). Za drugą rolę dostała Oscara. Następne 10 lat życia przyniosło Kornieli same sukcesy, stworzenie linii perfum sygnowanej jej nazwiskiem oraz wybór na twarz InterTV Novia (wówczas jeszcze TVN). W 2027 urodziła syna, Z.C.D Biebera.

Śmierć Edytuj

8 lipca 2031 r. Korniela Wugar wybrała się z Bieberem do hotelu „Crystal” w Kadale. Na miejsce dotarli o 23:13. Bieber upił się oraz przyjął dosyć dużą dawkę heroiny, po czym wyrzucił swoją żonę przez okno.

Akcja policyjna Edytuj

Policja dotarła na miejsce o 23:55. Bieber zamknął się w pokoju hotelowym oraz zagroził, że zeskoczy z balkonu, jeżeli wejdą do mieszkania. Policjanci nie rozumieli angielskiego i weszli do środka. Justin zachowywał się agresywnie. Uciekł z pokoju przez dziurę w ścianie, po czym ukrył się w basenie hotelowym. O 00:32 przybyli antyterroryści. Mieszkańcy hotelu zostali wyewakuowani. Antyterroryści przetrząsneli hotel i zauważyli, że drzwi z hali sportowej do basenu są zablokowane, a kod zmieniony. W eskorcie wojskowej na miejsce przybył specjalista od rozkodowywania zamków. Udało mu się otworzyć drzwi, po czym został usunięty z miejsca akcji. Bieber siedział uzbrojony w karabin snajperski na budce ratowniczej. Zabił sześciu antyterrorystów, po czym zeskoczył do basenu. W locie został trafiony kilka razy z karabinu maszynowego, po czym zamiast zlecieć do basenu, wylądował na posadzkę i złamał sobie kark.

Filmografia Edytuj

LoisWugar

Jako Lois Lane, Superman 4

Związki Edytuj

BieberWugar

Justin Bieber i Korniela Wugar w Hiszpanii

Korniela w swój pierwszy związek wstąpiła w 2009 jako czternastolatka wraz z Arturem Moszkwałą, późniejszym mężem Aleksandry Jasnowidzkiej. Następnie, w 2010 na Zjeździe Nonsensopedystów romansowała z Głodnianinem. Później została żoną Justina Biebera. Nie wiadomo o żadnych romansach Wugar.

Pogłoski na temat śmierci Kornieli Edytuj

  • W 2011 spekulowano o śmierci Wugar podczas jej pobytu w Uzbekistanie.
  • w 2013 Korniela miałaby mieć zawał serca.
  • Rok później spekulowano na temat śmierci pani Bieber podczas porodu.
  • W 2025 pojawiły się plotki na temat śmierci Kornieli na planie Wycieczki.

Ciekawostki Edytuj

  • Korniela Wugar była pastafarianką, nie uznawała jednak sosiozy.
  • Korniela była w konflikcie z Kabarem Katoszem.
  • Aleksandra Jasnowidzka-Moszkwała była świadkiem przy ślubie Bieber.

Przypisy Edytuj

  1. W Uzbekistanie pełnoletność posiada każdy, kto skończył 15 rok życia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki