FANDOM

Cquote1.png Heretycy!Cquote2.png
Zakon Katolicki o Kaszkistach

Kaszkizm (zwany też Kościołem Kaszy) – religia bardzo popularna w ostatnich czasach. Powstała w latach 80 XXI wieku, poprzez coraz częstsze odwiedziny Ziemi przez kaszki i niejakie Objawienie Domo-kuna, które Kami Gruel doznała w 2081 roku.

Wierzenia Edytuj

Ludzie i inne rasy przechodzą na Kaszkizm z powodu ochrony jaką ma dawać. Każdy dobry kaszkista ma posiadać immunitet, dzięki któremu nie będzie zjedzony podczas wszelakich masakr, a po śmierci będzie miał szansę odwiedzić Domo-Kun-Kun.

Zasady Edytuj

Każdy kaszkista ma przestrzegać następujących zasad:

  • Jedz mało – jedzenie zostawiaj do skonsumowania Kaszkom.
  • Najlepiej w ogóle nie jedz – Domo-kun napełni cię mocą i przestaniesz być głodny.
  • Odwiedzaj Świątynię – składaj w niej ofiary z pokarmu.
  • Nigdy nie obrażaj Kaszków i ich Stwórcy, Mrówy, i Jego potomków.
  • Nie pomagaj niewiernym – na przykład Naramaiczykom, którzy zasłużyli na rzeź.

Kaszkorafianizm Edytuj

Nuvola apps important blue.svgGłówny artykuł: Kaszkorafianizm

Z powodu pierwszych dwóch punktów, z którymi niektórzy[1] kapłani się nie zgadzali, w 2095 roku doszło do Rozłam Kościołu Kaszkistów. W wyniku którego powstał odłam religijny: Kaszkorafianizm. Kaszkorafianie muszą dużo jeść w celu upodobnienia się do Domo-kuna.

Świątynie Edytuj

Na wielu planetach znajduje się wiele świątyń. Największą z nich można znaleźć na Sallsico. Zbudowana jest z brązowego marmuru i tameru. Codziennie odwiedzają ją tysiące wiernych. Rzeczywiście przynosi to skutki – do tej pory na Sallsico nie było żadnego napadu Kaszków (no może pomijając atak pojedynczego kaszka w pobliżu Świątyni Latającego Potwora Spaghetti – bezbożników według Kaszkizmu.

PrzypisyEdytuj

  1. A nawet więcej niż niektórzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki