FANDOM

Kaszk3

Kaszk w pełnym rynsztunku bojowym.

Kaszk (ang. Grue) - rasa, której istnienie przypuszczano już w 1996 roku na Ziemii. Zamieszkuje planetę Domo-Kun-Kun. Jest to klan elitarnych zjadaczy nie znających litości polujący w całym Wszechświecie. Wyhodowany przez legendarnego władcę Mrówę Pierwszego. Nie zna pojęcia "żołądek" i potrafi zjeść wszystko: tlenek rtęci (II), skarbiec pełen pignów, lub planety i galaktyki.

Historia na ZiemiEdytuj

Kaszk2

Kaszki od niepamiętnych czasów odwiedzały Ziemię. W 2062 roku jeden z nich zjadł Gubernatora PoloniiLolecha Kaczkowskiego. W roku 2104 przyczyniły się do upadku Królestwa Naramai poprzez zjedzenie wszystkich domów, pojazdów i pokarmów.

Na zdjęciu obok jeden z przybocznych Domo-kuna podczas masakry z 2104.

Z powodu częstych nawiedzeń w 2109 roku powstał Kaszkciół, mającym nieść ocalenie przed śmiercią z rąk Domo-kuna w Dzień Ostatecznej Zagłady i zapewnić wieczną sytość.

Przekleństwo KaszyEdytuj

Według Przekleństwa Kaszy Kaszki będą zjadać wszystkie pokolenia Niedźwiedzi za to co Niedźwiedź XVII uczynił Mrówie Czwartej w 2073 roku w Bitwię o Nonsensę. Do tej pory wszyscy żyjący przedstawiciele Niedźwiedzi w wieku wyższym niż 17 lat zostali zeżarci przez kaszków.

WyglądEdytuj

Kaszk Kaszki to humanoidy. Dosyć niskie, ale bardzo owłosione i zawsze głodne.

Kaszk Posiadaja brązową skórę porośniętą ciemnobrązowymi włosami.

Kaszk Wielkie czarne oczy i trójkątne zęby pozwalają im na szybsze wypatrywanie i zjadanie pokarmu.

Udział w Wojnach Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki