FANDOM

Ten artykuł potrzebuje grafiki.
Jeśli możesz – znajdź jakąś odpowiednią.
Noia 64 apps iconthemes
Cquote1 Łaaaaaał....... Ale wyrąbiste!Cquote2
– Reakcja przeciętnej istoty po zobaczeniu Kapidit

Kapidit - stolica Khroophu. Gdyby się zastanowić, trudno nazwać ją miastem, ponieważ wygląda bardziej jak olbrzymia ufortyfikowana i zaieszkana wieża. Zamieszkana przez ponad 1 000 000 cambtonów. Oto jak mniej więcej można ją opisać:

WyglądEdytuj

Kapidit ma kształt trójkąta równobocznego o zaookrąglonych rogach i długości boku 1,4 km. Jego krawędzie stanowi mur 20 metrowej grubości, z zewnątrz wzmacniany metalem, wysoki na 310 metrów otaczający znajdujące się w środku 34 poziomy. Na całej powierzchni muru, w odstępach zależnych od wysokości, znajdują się wyloty na broń miotającą, które można zasłonić 10 cm metalową przykrywką i zaryglować, w razie "wysokiego przeciwnika".

Kapidit jest z dwóch stron otoczony zbiornikiem gooboon'em, więc Wielka Brama znajduje się po stronie równoległej do granicy z Shitoopem. Ma szerokość 25 metrów i wysokość 15 (Khroophianie mają wiele maszyn oblężniczych i innych wysokich przyrządów). Składa się ona z (od zewnątrz): stalowych wrót, stalowej kraty, drewnianych mocno ryglowanych wrót, stalowej kraty, marmurowej ścianki, komory kwasowej (wylewającą zawartość po zniszczeniu marmurowej ścianki), marmurowej ścianki, stalowej kraty i wrót metrowej grubości. Na całej szerokości ściany w bramie znajdują się wyloty dla łuczników.

Na dachu zjadują się 4 balisty pozwalające na ochronę przed samolotami (których na Chezzin jeszcze nie wynaleziono).

PoziomyEdytuj

Od dołu:

  • 0: poziom obronny: wszędzie pułapki i żółnierze.
  • 1: poziom małej zbrojowni.
  • 2-5: magazyny i spichlerze.
  • 6-7: kuźnie i fabryki.
  • 8-29: poziomy mieszkalne.
  • 30: poziom administracyjny.
  • 31: poziom spichlerza.
  • 32: poziom zbrojowni.
  • 33-34: osłony i sprzęt dalekiego zasięgu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki