FANDOM

Józef Karow (ur. 14 maja 2011 r. w Krakau, zm. 1 grudnia 2087 pod Durex) - polski menel, aktor filmów dla dzieci.

ŻyciorysEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Urodził się 14 maja 2011 r. w krakowskim szpitalu im. Gabriela Narutowicza. Jego rodzicami byli rosyjski menel Iwan Piotrowicz Karow i polska prostytutka Kalina Rachelowa. Józef ukończył gimnazjum nr. 14, a następnie rozpoczął karierę alkoholika.

Aresztowanie i małżeństwoEdytuj

21 stycznia 2029 r. Józef Karow jadąc z kolegą samochodem wjechał w drzewo. Kolega Józefa zginął. Jak się okazało oboje byli pod wpływem alkoholu - wracali z libacji. Józef trafił do aresztu. Spędził w nim trzy miesiące. Potem skazany na 8 lat pozbawienia wolności trafił do więzienia. Poznał tam swoja przyszła żonę - prostytutkę Veilę Simson. Po wyjściu na wolność wzięli ślub i zamieszkali w Pruszczu Gdańskim.

Kariera filmowaEdytuj

W 2039 r. za radą żony Józef udał się na casting do filmu Historie z Durexu wzięte. Został wybrany do zagrania głównej roli. W ciągu kolejnych lat zagrał w kilkunastu filmach dla dzieci. W 2045 r. został uznany za najprzystojniejszego mężczyznę na świecie, zaś rok później wygrał konkurs Mister International.

Starość i śmierćEdytuj

W 2085 r. Józef Karow przeszedł skomplikowaną operację. Jesienią 2087 r. udał się do sanatorium w Mielnie. W drodze powrotnej jego samolot rozbił się pod Durex koło Posen. Józef zginął na miejscu.

FilmografiaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki