FANDOM

Ten artykuł został uznany za dobry.
Możesz go czytać bez obawy o znudzenie.
DA
HangaX

Hangax. Fakt, z zewnątrz nie wygląda imponująco.

HangaX - najlepiej zabezpieczona twierdza na całej Ziemi, a może nawet w całym universum. Pełni wiele funkcji. Została zbudowana na wypadek Wielkiej Wojny, w której ludzkość nie miałaby szans, albo poprostu ją przegrała i jej niedobitki znalazłyby się w tym schronie. Mówi się, że tego miejsca nie da się zdobyć mając do dyspozycji nawet całe armie dwóch planet. Składa się z wielu modułów, połączonych jednakże w jedną równą bryłę o kształcie sześcianu z zaokrąglonymi rogami.

Systemy obronneEdytuj

Otoczona jest przez pole siłowe typu A, dziesięcio metrową warstwę magmanu. W specjalnych komorach wykorzystujących weneckość znajdują się haubice plazmowe. Wiecej defensywy nie ma ponieważ władze amerykańskie stwierdziły, że jeśli kiedykolwiek wróg zajdzie aż tak daleko, nigdy nie uda się go zniszczyć bez pomocy innych.

PoziomyEdytuj

HangarEdytuj

W hangarze znajduje się najlepszy ziemski krążownik - Leonidas, kilkadziesiąt statków transportowych, oraz kilka mniejszych obstawców i myśliwców.

ElektrowniaEdytuj

Aby zasilić samo pole siłowe typu A trzeba wiele energii. A żeby zasilić całe miasto, pole siłowe, pomniejsze elektrownie, broń plazmową i fabryki trzeba mieć jej naprawdę bardzo dużo (około 490 eksa watów). Aby temu zaradzić stworzono osobny moduł elektrowni - znajdują się w nim 3 elektrownie antymateryjne i 100 hydropasonów zasilające całą twierdzę.

Poziom mieszkalnyEdytuj

Znajduje się tu miasto mogące pomieścić około 1 500 000 ludzi, w porównaniu do całej światowej populacji jest to żałośnie mała liczba, ale lepisza niż perspektywa jej całkowitego zaniku.

Składa się z kilku dzielnic:

  • dla robotników - pracowników ważnych modułów,
  • dla zwykłych mieszkańców - pracujących w mieście jako lekarze itp,
  • magazynowa - w pobliżu centrum umożliwiająca szybki dowóz surowców.
  • rozrywkowa - kina, teatry i świątynie.

Każdy dom składa się z trzech pokoi (ludzie mają się pozbijać w 3 osobowe grupki, ewntualnie więcej), kuchni i łazienki połączonej z toaletą. Łącznie 70m2 powierzchni. Domy są połączone w 30 piętrowe bloki, po 5 mieszkań na każdym piętrze.

Poziom fabrycznyEdytuj

W tym miejscu znajdują się wszystkie odpadki - maszyny rozbierają je na poziomie molekularnym na surowe pierwiastki, następnie odstyłane do Magazynu lub bezpośrednio do dzielnicy w środku miasta.

Uzyskiwanie pożywieniaEdytuj

Nuvola apps important blueGłówny artykuł: RESSURVIT

Więcej z Fandomu

Losowa wiki