FANDOM

Ten artykuł został uznany za dobry.
Możesz go czytać bez obawy o znudzenie.
DA
Gooboon

Zwróć uwagę na "bąbelki" shraxavinu.

Gooboonchezziński odpowiednik wody, o wzorze sumarycznym C6H10Sx24FO3S. Chezzin jest planetą w dużym stopniu pustynną, więc niewiele jest na nim dużych zbiorników. Jest bardzo gęsty, ma pomarańczową barwę i smak "gęstego arbuza zmieszanego z miętą". Badania przedstawiły, że jest on cambtonom niezbędny do życia – nie można go zastąpić innymi cieczami, dlatego jest drogi. Kraje posiadające go większą ilość (Shitoop, Imperium Hbit, Ak, Al-Saa i Biool Dyeli) są więc bardzo bogate i rozwinięte. Na obszarze całego kraju występuje także w formie podziemnej, przez co można go łatwiej zdobyć.

Pomoarańczową barwę zawdzięcza bardzo wysokiej zawartości shraxavinu, który nie ulatnia się w styczności z tą substancją.

Spożywany przez Ziemian nie dostarcza energi, gdyż ludzkie organizmy nie przerabiają węglowodoru na energię.

Po połączeniu gooboon'u z khroopaxem, ciecz zyskuje wysoki potencjał białkowy: działa jak 40 ziemskich napojów energetyzujących, i nie obciąża przy tym serca i wątroby, a zwiększa tkankę mięśniową, co umożliwia wyższe wyniki w sporcie. Nie jest jednak zakazany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki