FANDOM

DHarner2082.jpg

Darienne Harner

Cquote1.png

Ptok: I jak? Twoja kochana Bella zmieniła się w szefa i już nie ma paradoksu "ona stara, zasuszona i pomarszczona, a on zajebisty jak zwykle"?

Kabar Katosz: Nic nie mów...
Cquote2.png
– Ptok Bentoniczny i Kabar Katosz o nadaniu Darienne praw administratora

Darienne Harner (ur. 21 stycznia 2040), znana też pod nickiem KsiężnaSzatanica była angielską przemytniczką, szefową Nonsensopedii od 2062, dziewczyną Kabara Katosza. W 2082 pomogła mu w walce z Hatarem Haaną, toviańskim najemnikiem, który chciał wykraść plany królewskiej gwardii. Ona sama jednak króla nienawidziła, mimo to zgodziła się wspomóc Katosza w walce.

Wypadek w czerwcu 2126Edytuj

1 czerwca 2126 r. Darienne postanowiła wydać płytę, na której miałyby się znaleźć piosenki o wojnie watykańskiej. 8 czerwca podpisała umowę z wytwórnią. Gdy 20 czerwca o 21:20 wracała ze studia nagraniowego, w jej czerwone Porsche 9867 wleciał autobus. Darienne zabrano do szpitala. 21 czerwca nad ranem pojawiły się informacje, że zmarła. Spekulowano, jakoby Darienne upozorowała swą śmierć, by zamieszkać na Malediwach[1]. O godzinie 11:40 Harner na swoim blogu (poprzez Kabara Katosza) zdementowała pogłoski o swojej śmierci, jednak poinformowała, że jej stan jest ciężki[2]. Około 19:22 stan Darienne się polepszył. Adminka straciła w wypadku część twarzy, którą będzie można zregenerować poprzez sklonowanie tkanek oraz dwumiesięczną kurację kareniczną.

Wojna w Nonsensopedii 2126Edytuj

Podczas Wojny w Nonsensopedii była po stronie Inkluzjonistów. Niedługo po Jasnowidzce I została porwana do Twierdzy Hopsdorf i była w celi razem z Szefami Nonsy. W procesie miała zostać skazana na ścięcie, tak, jak i reszta Adminów (Jasnowidzka wybrała rozstrzelanie, Mrowa dostał dożywocie, Bombka nie był sądzony, Bart zaś otrzymał karę grzywny). Jako jedna z pierwszych została także uwolniona.

GaleriaEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. Zawsze o tym marzyła.
  2. Blog Darienne Harner, 21 czerwca 2126

Więcej z Fandomu

Losowa wiki