FANDOM

Człowiek z rowerem

Człowiek z rowerem – istota nadludzka, wcielenie egipskiego boga Ra, obiekt kultu nonsensopedystów. Jego wizerunek jest podstawą istnienia Nonsensopedii, a pośrednio także całego wszechświata.

Gdzie można go spotkać? Edytuj

Jeśli chcesz zobaczyć człowieka z rowerem, przejdź się do siedziby Nonsensopedii – ściany są tam wytapetowane jego wizerunkami. Admini przyklejają go wszędzie, gdzie się da, wierząc, że poskramia on złe duchy. Oprócz tego osoby otaczające się wizerunkami człowieka z rowerem doznają szeregu łask, na przykład:

  • mają moc nawracania wandali;
  • ich artykuły dostają zawsze ocenę 5;
  • zwykle w miesiącu, w którym wkleili człowieka z rowerem, otrzymują tytuł użytkownika miesiąca.

Gdzie go należy wklejać? Edytuj

Godnymi miejscami dla człowieka z rowerem są:

  • Drzwi do twojego pokoju (od wewnątrz).
  • Artykuły związane z: ludźmi, alkoholem, rowerami, kosmitami, uncyclopedią, alkoholem, historią Polski, alkoholem, Rosją, alkoholem i sejmem RP.
  • Twoja lodówka.
  • Sufit nad twoim łóżkiem.
  • Szablony świąt.
  • Ogólnie wszystkie szablony, które znajdą się na stronie głównej (należy jednak pamiętać, że na głownej nie może znaleźć się więcej, niż 1 wizerunek człowieka z rowerem).
  • Twoje przedramię (najlepiej go sobie wytatuuj – da Ci to +30000 skilla do siłowania się na rękę).

Zdecydowanie nie są godne człowieka z rowerem następujące miejsca:

  • Drzwi do twojego pokoju (od zewnątrz).

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki