FANDOM

Ten artykuł został uznany za dobry.
Możesz go czytać bez obawy o znudzenie.
DA
Cambton

Cambton na platformie badawczej

Cambtoni – niehumanoidalna, inteligentna rasa zamieszkująca Chezzin. Aktualnie znajdują się na poziomie odpowiadającym naszemu starożytnemu Egiptowi. Wspomagani przez ludzi rozwijają się szybciej, niż za czasów, sprzed kolonizacji ludzi.

KulturaEdytuj

Cambtoni on czasów prehistorycznych (czyli od niedawna) wyróżniali trzy rodzaje sztuki: budowle, muzyka i walka.

Ich budowle są często wysokie i wzniosłe. Najczęściej opierają się na kształcie trójkąta, z zaokrąglonymi rogami.

Od początku istnienia cambtoni przejawiali zainteresowanie muzyką metalową. Tworzyli perkusje i harfy, na których grali, jednocześnie pogując.

Walka na Chezzinie ma charakter głównie reprezentatywny. Każdy szanujący się mężczyna powienien umieć podskoczyć i prerzucić przednie nogi nad głową przeciwnika.

WyglądEdytuj

Cambtoni wyglądają niczym centaury, aczkolwiek zamiast części końskiej posiadają sześcionogie ciało wilka, z nogami zakończonymi kopytami, a ich górna część jest podobna do człowieka, ponieważ składa się z: dwóch rąk zakończonych chwytnymi (sześciopalczastymi) dłońmi, klatki piersiowej, i głowy z trzema otworami – dwoma na szyi, służącymi do oddychania i jednym otworem gębowym, tuż pod dwójką oczu. Receptory zapachu znajdują się na zewnętrznej i wewnętrznej ściance otworu gębowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki