FANDOM

Babciapaola

Babcia Paola idzie na polowanie.

Babcia Paola (ur. 1 kwietnia 2010, zm. 2 czerwca 2109) to przywódczyni gangu krasnoludków, sprzedająca krew jako syrop z maliny i kwiatu lipy.

Biografia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Paola

Babcia Paola, lat 2, w szufladzie widoczny krasnal

Babcia Paola urodziła się w roku 2010 jako Anna Paola, córka Karasza Paoli i Niny Pauliny Anny Kunegundy Gwendoliny von Tschüß, hrabiny herbu Curvapievinco. Była bardzo utalentowana – w tydzień po urodzeniu nauczyła się chodzić, a dwa miesiące potem – mówić. Stworzyła dwustu krasnali-naukowców, którzy przeprowadzili na niej operację plastyczną, dzięki której Paola wyglądała o 50 lat starzej. Z tego powodu został nadany jej przydomek Babci, który kobieta przyjęła jako imię.

Początki działalności przestępczej i koniec świata Edytuj

Babcia w ciele emerytki wyglądała przekonująco, toteż zdołała zaskarbić zaufanie większości podwładnych i podporządkować sobie większość światowych gangów oraz krasnali ogrodowych. Zaszyła się w swojej twierdzy na środku Oceanu Atlantyckiego, do której dostawała się prawdopodobnie tzw. Trasą – podwodnym tunelem dla samochodów, rozpoczynającym się w jednym z imbryjskich portów. Paola wywołała koniec świata w 2012 i zmieniła Kazachów w gangstakrasnale.

Dalsza działalność Edytuj

Przez lata 2012-2060 Paola wciąż dowodziła swoim gangiem z komnat pod dnem Atlantyku. W roku 2033 nagroda za jej schwytanie wynosiła 5 000 000 000 000 000 000 000 $. Babcia często osobiście wykańczała akcje swojej organizacji, między innymi samodzielnie wykradła oryginał Mony Lisy z Luwru, wysadzając przy tym budynek muzeum w powietrze. Jej plany często trwały kilka lat. W roku 2025 okradła ona zamożnego staruszka, niejakiego Linusa Torvaldsa, którego poznała w domu starców. Po tym napadzie zaszyła się w swojej twierdzy.

Paoli bardzo pomógł rozwój telekomunikacji, do którego przyczyniły się wynalezienie holografów i interaktywnych rozmów internetowych. Dzięki temu mogła brać udział w przestępstwach, nie wychodząc z kryjówki.

Przeniesienie na Ravazanet Edytuj

Niestety dla gangu Babci, w 2060 roku rozpoczęła się wojna o Putinnove. Paola starała się w niej nie uczestniczyć, jednak dzięki wojskom słowieńskim została odnaleziona jej melina. Babcia została aresztowana i postawiona przed angielskim Sądem Najwyższym. Nie zdołano jednak udowodnić jej udziału w żadnym z przestępstw, o które podejrzewano krasnale. Piędziesięcioletnia wówczas Paola wyszła z aresztu i przeniosła swoją działalność do Putinnove na Ravazanecie, gdzie była bezpieczna – a na pewno bezpieczniejsza, niż na Ziemi. Wkrótce zajęła całe dolne poziomy miasta. Mimo częstego wysyłania patroli, które miały aresztować Babcię, Paola pozostawała nieujęta. Rodziła dzieci krasnali i rządziła całym półświatkiem przestępczym Putinnovego. Uznawane było za niemożliwe ukrywanie się w środku największego miasta wszechświata, tak też w 2078 zawieszono poszukiwania Pani Mafioso, jak nazywano także Paolę. Została oficjalnie uznana za zmarłą. Za winnego ciągłym napadom na staruszków uznano Dawida Kurenyjata, zwanego także pieszczotliwie Psychopatą.

Swego czasu mówiło się, że Babcia współpracuje z siłami zUa. Sama Paola komentowała to słowami Co to to nie. Jestem wolnym strzelcem. Co jakiś czas wyprawiała się na ravazaneckie wulkany, na których uprawiała rozrywkowo snowboard.

Śmierć Edytuj

Zmarła w 2109 r. podczas porodu 109 dziecka - Anatolija. On też ujawnił mediom, że jego matka nie zmarła w 2078.

Działalność syropiarsko-kompociarska Edytuj

Jak wiadomo, Babcia Paola sprzedawała syropy i kompoty z krwi. Miała swoją stronę internetową, na której je reklamowała, działając całkowicie legalnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Paola była zapaloną feministką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki